Kiedy otrzymam zamówienie
Kiedy otrzymam zamówienie?
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.
Czas doręczenia przesyłki pod Państwa drzwi za pośrednictwem Firmy Kurierskiej zwykle wynosi 1 dzień roboczy (od momentu wpłynięcia płatności za zamówienie) lub Poczty Polskiej (priorytet) - zwykle od 1 do 3 dni roboczych. Perfumeria Uroda nie bierze odpowiedzialnosci za spóźnienia wynikające z pracy kurierów i listonoszy. Zamówienia złożone do godziny 14.00 dnia roboczego wysyłane są tego samego dnia.
Bezpieczna dostawa
Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas : sklep@perfumeria-uroda.pl
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
Zapraszamy także na strony naszych partnerów gdzie można śledzić swoje przesyłki:
DPD: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke
Paczkomaty: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.